نسخه چاپی

علي محمدي:

هر طور شده باید "بنا" را نگه دارند

عکس خبري -هر طور شده بايد "بنا" را نگه دارند

كشتی‌گیر وزن 66 كیلوگرم تیم ملی فرنگی دانشجویان ایران گفت: همیشه باید درصدی برای باخت در مسابقات كنار گذاشت، ولی فكرش را هم نمی كردم كه در مسابقات جهانی دانشجویان شكست بخورم و از دور رقابت‌ها كنار بروم.

به گزارش نما، علي محمدي كه در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات دانشجويان در فنلاند حذف شد و به مقام هفتم اين رقابت‌ها رسيد در گفت‌وگو با خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رقبايش در اين مسابقات را زياد سطح بالا ندانست و افزود: در وزن من رقباي آن چنان قدري نبودند، ولي در مسابقه ممكن است ورزشكار روز خوب و بد داشته باشد و متاسفانه در يك چهارم يك لحظه براي اجراي فن سالتو بارانداز پايم لغزيد و حريف از دستم فرار كرد و اين اتفاق منجر به شكست و حذفم شد.

وي كه چند روز قبل از شروع رقابت‌ها پدرش را از دست داده بود در اين رابطه، اظهار كرد: درست است كه از لحاظ روحي شرايط خوبي نداشتم، اما خودم درخواست كردم كه به مسابقات اعزام شوم و اميدوار بودم كه دست پر به ايران بازگردم كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاد.

محمدي درباره روند آماده سازي تيم كشتي فرنگي دانشجويان ايران گفت: كشتي‌گيران هميشه خودشان تمرين دارند و اگر اردوي دو هفته‌‌اي خوب نبود تيم ايران سه طلا نمي‌گرفت. به نظرم مربيان در اين مدت كم هر كاري كه مي‌توانستند انجام دادند تا تيم موفق شود.

وي همچنين درباره آينده تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران بيان كرد: آقاي بنا يك وزنه بسيار مهم در كشتي فرنگي است و مسئولان بايد هر طور كه هست نظر او را جلب كنند تا در كشتي بماند هر چند كه همه مربيان و ورزشكاران تلاش مي‌كنند، ولي بنا مثل پدر كشتي فرنگي است كه اگر از دست برود آن وقت خواهيم فهميد كه چه گوهري را از دست داده‌ايم.

وي افزود: آقاي بنا هميشه شروطي تعيين كرده به خاطر كشتي بوده نه به خاطر خودش و بايد هر طور كه هست نظرش را براي ماندن جلب كنند.

محمدي در پايان با اشاره به نزديكي جام جهاني تهران ادامه داد: اين مسابقات خيلي مهم است و مردم هم با توجه به نتايج المپيك توقع بالايي خواهند داشت و ما بايد بتوانيم با پيروزي ، مردم را شاد كنيم. من هم تلاش مي‌كنم كه در تركيب تيم قرار بگيرم و اگر هم نبودم در كنار بچه‌ها براي موفقيت تيم دعا خواهم كرد.

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...